MENÜ

F1 Drive Racing League Szabályzat


A DRL és vezetősége

1. A Drive Racing League: Juhász Szabolcs, Tóth István
2. A Drive Racing League Bírói Testülete (rövidítsd: BT) Tagfelvétel van!

3. Csak a BT hozhat döntéseket akármilyen ügyben, úgy hogy az adott kérdést szavazásra bocsátják, és a választ csak kétharmados többségnél lehet érvényesnek tekinteni. (3-4 fő)
4. Ha a BT úgy dönt, hogy szavazásra bocsátja a ligában az aktuális kérdést, akkor az összes versenyző köteles szavazni a weboldalon.

Jelentkezés és a menete.

6. A DRL liga jelentkezési feltételei: 12 évét betöltötte, legalább 6hónap rFactor tapasztalat. 
8. Ha a HRL-ból egyszer kiszállsz, már nem szállhatsz vissza, csak ha a BT úgydönt, hogy megadja neked a licensz!
9. A Jelentkezési feltételek közé tartozik, hogy a versenyző gondosan készüljön a versenyekre, tartsa a kapcsolatot a Bírói Testület akármelyik tagjával, fusson az rFactor nevű játék a számítógépen, és a szabályzatot alaposan áttanulmányozza. Illetve a honlapot rendszeresen látogatja, és a kötelező eseményeken megjelenik.
10. A ligába jelentkezni facebookon és E-mail-ban is lehet.

A program

11. Az rFactor nevű játékkal fut a liga, amelyre az F1 JMP 2012-es módot telepítjük, amelyet a letöltések menüpontban meg lehet találni.
12. A Trackpack (eredeti) pályákból áll.
13. Mindenkinek a verseny előtt 5 órával legalább le kell tesztelnie a szervert, hogy eltérés van-e a programjában.

Alapvető szabályok:

Mindenkinek kötelező legalább 1 kiállás és 1 gumikeveréket használni a futamon!
16. A DRL Forma 1-es egyéni, illetve konstruktőri (csapat) bajnokságát az(ok) nyeri(k) meg, aki(k) a legtöbb pontot szerez(nek) az adott bajnokságban.
17. A versenyeken csak versenyzői, illetve tesztversenyzői licenszel lehet versenyezni.


18. A pontrendszer:

1.helyezett - 25 pont
2.helyezett - 18 pont
3.helyezett - 15 pont
4.helyezett - 12 pont
5.helyezett - 10 pont

6.helyezett - 8 pont
7.helyezett - 6 pont
8.helyezett - 4 pont

9.helyezett - 2 pont

10.helyezett - 1 pont


Segítségek: 

F1 (Kanyarodási segédlet) - NINCS
F2 (Helyes Irány Segédlet)- NINCS
F3 (Fékezési segédlet) - NINCS
F4 (Stabilitás segédlet) - MAGAS
F5 (Helyes irányba fordítás)- NINCS
F6 (Sebezhetetlenség) - 50%-os a sebezhetőség
F7 (Automata váltó) - ENGEDÉLYEZVE
F8 (Kipörgésgátló) - MAGAS
F9 (Blokkolásgátló) - MAGAS
F10 (Pit segédlet) - NINCS
F11 (Kuplung Segédlet) - ENGEDÉLYEZVE

Mechanikai hibák: Normál
Gumikopás: Normál
Üzemanyag fogyasztás: Normál

19. A futam körök előre lett megtervezve változtatni nem lehet rajta !
20. Mindenki azt a kameranézetet használhatja amelyiket akarja de a tükrök legyenek bekapcsolva.

21. Mivel a "MOD" Multiplayerre lett kitalálva az összes autónak egy bizonyos fizikája van, így senki nem kerül előnybe az autója által.
22. Beállítást (setup) készíteni lehet.

Név használata

23. A szerveren mindenki köteles a saját, teljes nevét akármilyen formában ÉKEZET nélkül használni.

Autóhasználat:

24. Szezon közbeni 1 átigazolásra van lehetőség.

Időmérő- és futamszabályzat

25. Időmérőn és a futamon TILOS a CHAT használata, ezért ajánljuk mindenkinek a TEAMSPEAK 3 nevű programot
26. Az időmérő első etapjában aki a 107%-on kívüli időeredményt éri el az csak a BT engedélyével indulhat el a futamon.
27.Az időmérő két etapból áll.

 

Zászlószabályok:

28. A kockás zászló a verseny végét jelzi.
29.A Kék zászló arra figyelmeztet, hogy le akarnak körözni. 3 kanyarnyi kékzászló után a BT vizsgálhatja az esetet.
30.A sárga zászló arra figyelmeztet, hogy veszély van a pályán, ez alatt a sárgazászlós részen NINCS előzési lehetőség!
31.Egészpályás sárga zászlós jelzésnél a Safety Car bejön a pályára. Ebben az évadban a SAFETY Car automatikus lesz.
32.A zöld zászló azt jelenti hogy szabad a pálya nincs semmi baj !
33.A piros zászló megszakítja a versenyt.
34.Fekete zászlóval kizárnak a versenyből.

Biztonsági autós szabályok:

35.A Safety Car teljes bentléte alatt előzni tilos.
36.A Safety Car kimenetele után a célegyenestől lehet előzni.
37.A Safety Caros fázis alatt tilos 5 autónyira lemaradni az előtted autózótól, ezt is büntethetjük.
38.Aki lekörözött vagy hamarabb ér a Safety Carhoz mint az elsők nem lehet mellete elmeni mert azt 10 másodperces büntetést kap !

39.A SC alatt előzni tilos. 

Tesztszabályok:

40.Egészhéten a versenyhétvége előtt alkalmad van tesztelni a szerveren.
41.A Versenyen való rajtoláshoz 30 kört meg kell tenned a szerveren, az adott pályán.
42.Csak a megszabott gumikeveréken lehet a pályán menni, aki más gumival jön fel mint a megszabott akkor büntetést kap.

Időmérőszabályok:

43. Az időmérő edzés a versenyzők rajthelyét dönti el. A versenyzők leggyorsabb köre számít csak, és az is csak úgy, ha az adott körben a pályán való haladással nem volt probléma.
44.
 A boxban nem lehet előzni. 

45. A első etapban akárhány versenyző részt vehet, itt számít a 107%. A második etapbana legjobb 10 indulhat.

46. Az időmérőn ESC-el a boxba lépni tilos mindenkinek annyit kell az autóba tankolni, hogy elég legyen a helyes boxkiállás végrehajtására is.ESC-et minden versenyző csak a saját boxállásán nyomhat.

47. Ha valaki az időmérőn olyan módon töri össze az autót ,hogy az mozgásképtelenné válik büntetlenül ESC-et nyomhat ám az időmérőt nem folytathatja.Ha mégis ESC-et nyomott pedig saját erőből az autó be tudott volna menni a boxba akkor büntetést kap.

48. Időmérőn még a felvezető körön se lehet vágni aki vág büntetést kap.

49. Az illető saját hibájából feltartja vagy ki üti a közelében lévő versenyzőt akkor büntetést kap.

Warm Up szabályok:

50. A Bemelegítő edzés 10 perces. Ez alatt a versenyzőnek el lehet végeznie azokat a tevékenységeket, amelyek megzavarhatják futamon.

Verseny szabályok:

51. Az indulhat el a versenyen, aki az időmérőn 107% alatt autózott és meg van az 50 tesztköre.
52. A futam alatt egyszer KÖTELEZŐ kiállni a boxba kerékcserére.
53. A Futamon csak az előre megadott gumi szettel lehet versenyezni.
54. A futam felvezető körrel kezdődik és levezető körrel fejeződik be. A versenyt akkor intik le ha az élen haladó jármű átlépte a rajt-cél vonalat ( akit leköröztek az már csak annyi kört tud teljesíteni amennyit a lekörözésig teljesített ). Amennyiben a futam megszakad a 70%-os versenytáv előtt, a pilóták csak fél pontokat kapnak. Csak azok a versenyzők kapnak pontot, akik a győztes által megtett táv 90%-át teljesítették.

55. A futamon csak egy irányváltoztatás engedélyezett  ha téged előznek. Ha ezt megszeged azt cikázásnak tekintjük és büntetés jár érte.

56. Ha véletlenül egy boly jön össze és van olyan versenyző aki egyben támadó és védekező fél is akkor is csak az egyszeri irányváltoztatás szabálya él.

Futam utáni tevékenységek:

57. Amennyiben a pilóta a DRL szabályzatának nem megfelelően viselkedett, akkor büntetésben részesülhet.
58. Szabályzat sértése miatt csak a vétkes vonható felelősségre és aki tud valamit róla.
59. Az internetkapcsolat szakadozása miatt nem vonható felelősségre senki sem. De a PING-et 400-ban maximáljuk!

60. Óvást lehet beküldeni az Óvás menübe.
61. Óvásra futam után 48 óra áll rendelkezésre, aki az idő lejárta után küldi nem érvényes az óvása.


Időbüntetés:
62. Az adott pilóta ha vétkes, időbüntetést kaphat így befolyásolhatja a futam végeredményét.

Stop/GO:
63. A boxba való bejövetel után 10 másodpercre meg kell állni.

Áthajtásos:
64. A boxon sebességlimiterrel át kell haladni a pitben.

Kizárás:
65. A futamról való kizárás sok minden miatt lehet: Súlyos baleset, rajtbaleset okozása, többiek veszélyeztetése

66. A bajnokságról való kizárás csak arra a bajnokságra érvényes !

Futamokra való eltiltás.
67. Az illető nem vehet részt a bajnoki futamokban.

 

 


Büntetések alkalmazása:

69. A büntetést csak a Bírói Testület közösen adhatja meg, mások akik reklamálnak azok büntetést kaphatnak.
70. A BT a legjobb tudása szerint átvizsgálja a helyzetet és próbál az szerint eljárni.

 

Hírek

  • F1DRL Szerver

    IP:89.134.32.26

    Jelszó: Csak tagoknak

  • Kővetkező esemény

Asztali nézet